11 Haziran 2014 Çarşamba

Tekirdağ / Evini Müzeye Dönüştürdü.


   











 Tekirdağ merkez ilçe Süleymanpaşa Yeniköy Mahallesi’nde hobi olarak başladığı kitre bebek yapımını daha sonra evini müzeye dönüştürerek sergileyen Gülseren Gürkanlar, "Ben onlara çocuğum gibi bakıyorum. Bebeklerime dokunacaklar zarar verecekler diye çok korkuyorum" dedi.


 Kitre bebek yapımına merakla başladığını daha sonra yaptığı bebekleri müzeye dönüştürdüğü evinde sergilediğini dile getiren Gürkanlar, sözlerini şöyle tamamladı: "Bebeklere merak saldım, sürekli yaparak onları çoğalttım. Bebeklerimi yaptıkça daha çok el becerim çoğaldı. Allah izin verirse Tekirdağ’a bir maket köy müzesi yapacağız. Benim en büyük korkum bebeklerin ellenip bozulması. Ama öyle bir şey olmadı. Gerçekten Türkiye’de emeğe saygı çok büyük. Bebeklerin ana maddesi tel, pamuk, kitre ve kumaştır. Kumaş giysileri için kullanılıyor."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder